Monday 9 December 2013

Salam Satu Malaysia Semua


Salam 1 Malaysia semua.

Nama saya Idris. Nama pak saya Halon. Ramai orang panggil saya Anak Halon.

Itu sebab saya bikin ini blog nama Anak Halon.

Wa balu perasan yang nama gua ini sama dengan nama Ketua Menteri Melaka nombor 10.

Itu Ketua Menteri balu pun nama Idris Halon. So, dia pun Anak Halon pun sama macam gua. 

Tapi lu olang semua jangan keliru. Walaupun nak pak sama, tapi kita olang bukan adik beladik. Mama kita olang pun tak sama.

Wa adalah Anak Halon yang baik. Bukan macam Anak Halon itu Ketua Menteri Melaka. Busuk punya kaki dan sangat lauya punya olang.

Apa pasat wa bikin ini blog????

Haa, wa manyak panas hati sama itu Anak Halon ler sampai nama blog pun wa taruk nama Anak Halon. Dia ingat dia Ketua Menteri dia boleh buat suka hati sahaja.

Ini negeri kasi dia jadi Ketua Menteri pun pasat kita orang undi sama dia. Tapi bila dia sudah ada kuasa, dia selupa orang gila kuasa.

Nanti sikit-sikit wa cerita kasi sama lu orang semua. Man-man maa...

Gua cakap Melayu takde pandai sangat tapi wa pun masih truma apa pasal itu Anak Halon kasi gua maaf, sedangkan, gua langsung takde minta maaf...

Nanti kita sembang lagi, wa mau bagi babi makan dedak.

No comments:

Post a Comment